neděle 18. září 2011

About me

Tak asi bych se měla nějak představit. Jsem eliade a považuju se za celkem normální, i když občas mírně praštěnou patnáctiletou holku... Bydlim v Praze a chodim do kvarty gymnázia (takže jakoby do devítky). O tom, co bych chtěla dělat po škole, zatim fakt nemam páru, možná bych chtěla být spisovatelkou, ale to je jen takovej ztřeštěnej sen, páč na to opravdu nemám talent ani trpělivost... psaní u mě vypadá asi tak, že se úžasně nadchnu pro nějaký téma, napíšu asi tři stránky, pak mi to přijde úplně hloupý, zastrčim to do šuplíku a po roce to vyhodim s tim, že někdy napíšu něco lepšího... No, jinak mě baví číst, přečtu skoro všechno, teď třeba zrovna čtu Sinuheta, ale nejradši mám asi fantasy, historické romány a detektivky. Tenhle školní rok jsem začla chodit na břišní tance, což mě baví, a alespoň mám nějakej pohyb, tělák ve škole děsně nesnášim. A moje nejoblíbenější filmy? Asi Anna a král, Čokoláda, Věčný příběh a Stargate, ze seriálů je to Elisa z Rivombrosy a Hvězdná brána... No jinak, doma mám celou zoologickou, králíka, dvě vodní želvy, osmáka degu a přes zimu ježka... jo a taky pavouky a občas i nějakýho toho mravence nebo komára, ale ty jenom přechodně.
A co se tohohle blogu týče, založila jsem si ho spíš pro sebe jako deníček, ale zlobit se určitě nebudu, když mi sem budete chodit :-) Ještě mám jeden blog, tak tam se můžete taky mrknout. Tak jen doufám, že mi to hned nepřestane bavit a budu sem taky něco psát...

Žádné komentáře:

Okomentovat