úterý 20. září 2011

Zvoní to. A není to Santa Claus.

Irča byla přes víkend v Egyptě nakupovat. Já se tomu vždycky divím. Ona v pátek večer letí tam, celou sobotu stráví na trhu nakupováním a v neděli se vrátí s plným batohem nejrůznějších věcí na břišní tance, většinou šátků, sukní a kostýmů. A tak to v tanečním sálku domu dětí a mládeže vypadalo spíš jako na orientálním trhu. Všude se válely šátky a všechny holky se na to vrhly, aby si koupily přesně to, co si objednaly. Chápejte, je to nejspíš výhodná koupě. U nás by se takovéhle kvalitní šátky nesehnaly levněji než za dva tisíce (z Egypta je to nejmíň pětkrát levnější) a není zdaleka takový výběr. Tolik barev a druhů. S penízkama, s korálkama nebo s obojím. Ani já jsem samozřejmě neodolala. A tak jsem si domů přinesla tyrkysový penízko-korálkový šátek. A už jsem spokojená =).
Vůbec s těma břišníma tancema teď bude spousta akcí. Kurz je sice jenom do konce května, ale stejně toho bude hodně:
1. Zítra akademie.
2. 30.4. - 3.5. soustředění
3. 8.5. soutěž
4. Někdy v červnu zase Tropison.
5. Poslední týden letních prázdnin tábor.
Zítra se mi tam, abych pravdu řekla, moc nechce. Nejde jen o to, že mi to zaplácne zase téměř ceou sobotu, ale taky tam budu muset přetrpět spoustu détí hrajících na flétničky nebo tancujících s obručema, stejně jako loni =).

Žádné komentáře:

Okomentovat