úterý 20. září 2011

Novinky z našeho zvěřince aneb taková normální rodinka...

Nedávno se nám stala taková vtipná věc. Totiž, abyste to pochopili, byl pohnojený trávník, a tak se králík nemohl pást. Takže mamku napadlo, že ho dá aspoň proběhnout na beton před dům, aby si trošku užil sluníčka. Jenže náš drahý králíček tam jaksi nabobkoval a nikdo to po něm neuklidil. Náš pořádkumilovný taťka z toho byl trošku na nervy a tak napsal mamce a stůl cedulku s nápisem: "Králičí bobky před vchodem, prosím uklidit!" A mamka se svým typickým humorem mu na stejný papír odpověděla: "Tak choď na záchod..." No, jenomže, to byla jen menší část toho povedeného vtípku. Taťka totiž nekoukal na to, kam to píše. A tak, když jsem to náhodou otočila na druhou stanu, zjistilo se, že to byla mamčina účtenka do práce. No to by si o nás něco pomysleli, kdyby si toho nikdo nevšimnul...
No, jinak co se další části našeho zvěřince, a to sice ježka, týče. Na Velikonoční pondělí po výletě jsme ho pustili na svobodu. Nebo na takovou částečnou svobodu, totiž na naší zahradu, jako předchozí ježky. Všichni se ale časem nejspíš odstěhovali. Včera jsem šla na prohlídku zahrady jestli ho náhodou někde nepotkám a ono jo. Hned v prvním keři, kam jsem svítila baterkou jsem ho zahlídla. I když je pravda, že jsem slyšela šustění, protože ježci se nejlíp hledaj po sluchu. Záměna s jiným ježkem nebyla možná, protože takhle tlustý ježci se obvykle po naší zahradě nepotulujou...

Žádné komentáře:

Okomentovat