čtvrtek 22. září 2011

Jak ten čas letí...

Dneska jsem prohlásila: "Když už musí být prázdniny, tak ať je aspoň pořádný počasí." Bohužel ani s jedním nic neudělám. Čas zastavit nejde a počasí taky nezměnim. Můžu leda vynadat tý aljašský sopce, že vybuchla...
Až do pátečního večera jsem si vůbec neuvědomovala, že se blížej prázdniny. Nejspíš za to může to, že je ošklivo, tak nějak pořád není léto. Aspoň, že bydlíme na kopci a ještě od Vltavy daleko, takže nás neohrožujou povodně. Tenhle školní rok hrozně rychle utekl, možná to bylo tím, že jsem měla pořád co dělat. Rozhodně jsem se nenudila. Nechápejte mě špatně, jako že nechci prázdniny, nebo něco podobnýho. Já se na prázdniny náhodou docela těšila. Ale chtěla bych, aby se to všechno tak rychle neměnilo.
Příští rok asi hodlám zvolit stejnou taktiku jako letos, být pořád něčím zaměstnaná. Sice mi odpadnou taneční a nejspíš i sbor, ale je spoustu věcí, co bych chtěla dělat, takže si určitě něco najdu. Vůbec i to léto bude takový hodně akční. Za týden zmizím a pak budu pořád někde. Doma se na delší dobu ukážu až předposlední týden v srpnu. Jsou sice důvody, proč bych chtěla být doma, ale asi se na to vykašlu. Koneckonců doma budu sedět ve školním roce. Už se vidím, že tu svojí taktiku zaměstnanosti poruším...
Dneska večer máme vystoupení v Tropisonu. Poslední vystoupení tohole školního roku. To je jeden z důvodů, proč jsem si neobsadila něčím i tenhle týden. Protože radši bych měla pauzu doma někdy v půlce prázdnin, než teď.
Příští rok chystá hodně změn, a obávám se, že některý se mi nebudou ani trochu líbit. Ale asi nemá cenu bát se takhle předem. Měla bych se bát spíš věcí, co se blížej teď. Třeba toho zubaře =).

Žádné komentáře:

Okomentovat