pondělí 19. září 2011

Za blbost se holt platí...

Udělala jsem chybu a hrozně mě to štve. To ta moje zatracená hrdost. A už bohužel nebudu mít příležitost to napravit. To je na tom to nejhorší. Jenže kdybych se měla příležitost vrátit do minulosti, nejspíš bych udělala to samý. Ale aspoň, že jsem snad nikomu neublížila, leda sobě, takže za tu blbost trestám sama sebe. A tak to asi má být...
Ale abych přešla k nějakému veselejšímu tématu... S tím sborem to nejspíš byla jen fáma, či co. I když je pravda, že se to dalo čekat, protože ty zroje byly pěkně pochybný. Alespoň do konce roku se zdá, že to bude pokračovat. A nejlepší na tom je... že asi zase pojedeme do Říma. Strašně ráda bych se tam vrátila. I když je pravda, že nemusíme jet zrovna do Říma. Jak já říkám, je to jedno kam. Ale hlavně s lidma, na kterých mi záleží... Ach jo. A už bych zase měla chuť si vynadat. Já mám prostě na sebe dneska strašnej vztek.

Žádné komentáře:

Okomentovat