neděle 18. září 2011

Vánočně...

Ještě před chvílí jsem měla úžasnou náladu. Teda v rámci možností. Vánoce mám ráda, opravdu. Ale letos jsem se skoro ani vánočně nenaladila. Asi je to proto, že jsem tenhle školní rok v jednom kole a pořádně jsem si nezvykla ani na to, že je podzim natož zima nebo dokonce Vánoce. Ale včerejšek se celkem vydařil. Teda ani ráno jsem pořád ještě nevěřila tomu, že to tak rychle uteklo a že už je Štědrý den. Ale jinak všechno v pohodě. Nenastala hádka ani u večeře ani u stromečku a nikdo se nezadusil kostí z kapra. (Já ho ani moc nejedla. Jednak mi moc nechutná a taky jsem ho zase musela obalovat já. Víte jaký to je, když vám maso poskakuje ještě ve strouhance?) No a dárky? Nevim, jestli jsem se já s těma svýma strefila, ale ty co jsem dostala já, jsou vážně úplně super. Mimo jiný mám třeba novou matraci, protože v tý mojí je už úplná Středočeská pahorkatina. Takže myslím, že se to povedlo. Pak jsme ještě šli na půlnoční do kostela, jako každý rok. Naštěstí jsem tam neusnula, ale neměla jsem k tomu daleko, i když to bylo vážně zajímavý, ale únava je únava. Já ještě ani nedospala ten vánoční ples z tanečních co byl minulý týden. Ale to už jsem se zase dostala úplně někam jinam. No a dneska? Od rána (no dobře, od desíti kdy jsem vstávala) pohodička, pohádky a tak. Prostě Vánoce. Takže já vám přeju krásný zbytek Vánoc, veselýho Sivestra (samozřejmě ve střízlivém stavu, že =)) a šťastný nový rok 2009. A sníh. Doufám, že tan taky někdy přijde. Mějte se hezky. Zase někdy se třeba ozvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat