čtvrtek 22. září 2011

Jak na Dimlíka přišla Lenóra...

Tak jsem zpátky. Nechce se mi nic dělat, protože dva dny jsem totálně proflákala a včera jsme byli na tý vodě. Aspoň na jeden den. Jsem docela mrtvá a pomlácená. Mohla jsem tam ještě den zůstat, ale nejspíš by to nemělo smysl. Jenom je škoda, že jsem si s sebou nevzala foťák. Bylo by tam spoustu zajímavých záběrů. No co, teď už je to jedno. Chtěla jsem jít fotit dneska, ale nevim, jestli se donutim vůbec k nějaký smysluplný činnosti. Měla bych radši psát čtenářák, protože pak to zase nebudu stíhat.


Tohle jsem náhodou našla na DA. Vianne Rocherová, kdybyste to nepoznali. Já si jí sice představuju úplně jinak, ale nevadí. Přišla jsem na to, že mě baví něco napsat a pak k tomu podle nálady přidat obrázek.
Teda, to je zase článek na nic. Ale nejvíc mě štve, že se asi budu muset stěhovat. Zase. A to už jsem se tady docela zabydlela. Možná aspoň změním design, i když to v ničem nepomůže a tenhle se mi navíc líbí.

1 komentář:

  1. Protože vážně miluju obrazy a obrázky, tento je nádherný! A prokládat články fotkami nebo obrázky není na škodu, aspoň je to pestřejší.

    OdpovědětVymazat