úterý 20. září 2011

Už je to tak, odlétám, přátelé. Na koštěti.

Právě jsem obdržela tuhle pozvánku… No, měla bych si jít asi balit. Ještě jsem nezačala. Bude to nejspíš proto, že se mi tam moc nechce. Loni na soustředění jsem měla dosti zvláštní náladu, takovou povznesenou, tentokrát to vypadá spíš na opak. No nic, jdu si balit.
Mějte se fanfárově a úžasně. Já taky budu.

Tě zve na SLET ČARODĚJNIC, který se koná ve dnech 30.4. - 3.5. 2009
v Louňodrápově pod Blaňodrápem.
Ve čtvrtek přílet v 15:50 k Domečku - hromadný odlet v 16:00
V neděli odlet z Louňodrápova v 13:00 a příjezd do osady Lužiny mezi 14:00 - 15:00.
Nezapomeň si přibalit:
Čarodějnický Hábit dle vlastního uvážení
Hacafrak a křusky do deště
Šátek na krk či na sbírání bylin magických
Bandasku na lektvary omamné a ozdravné
Kopii Průkazu čarodějné Pojišťovny
Lektvar vitamínu B na odlákání klíšťat otravných či jiné podobné byliny

Žádné komentáře:

Okomentovat