čtvrtek 22. září 2011

Asi se dám na botaniku...

Tak jsem se vrátila z prosluněného Španělska. Teda vlastně i deštivého, když se to vezme kolem a kolem. Třeba v Baceloně, kde je prý jen asi deset deštivých dnů za léto, nás chytnul takovej liják, že jsme se pořád jen postávali někde pod střechou, bašítili před advokátskou kanceláří, sledovali strašně legrační policajty, schovávající se v dětským domečku na hřišti a s obavama shlíželi na moje pěnící boty. Pak jsem tamější botanickou zahradu ještě stihla obrat o spoustu palmovejch semínek a skoro jsem vynadala černochovi v kempu, že vyrejvá malý palmičky jako plevel... Jo, to byly časy =). Uteklo to... a za chvíli už jsme zase jeli domů a cestou na mě ještě jedna stopařka-prorokyně stihla vychrlit prognózu, že za deset let tu budeme mít diktaturu, ať si na ní prý vzpomenu...

1 komentář:

  1. Tak doufám, že se Ti podaří z těch semínek nějakou tu palmu vypěstovat. Počasí si na dovolené člověk někdy nevybere - i nám loni v Itálii jeden den pršelo. A z té stopařky-prrokyně bych si zase až tak moc nedělala, takových předpovědí tu už bylo!

    OdpovědětVymazat