neděle 18. září 2011

Nemám slov. Došly.

Opravdu nemám co psát. Ale chci. Nevím, co říkal Klaus v novoročním projevu a je mi to celkem jedno. Místo toho tady sedím a koukám do blba. Lépe řečeno na monitor. Máme tu zas další rok. Říká se že čím je člověk starší, tím čas rychlejc letí. A je to tak. A to mi ani není padesát nebo šedesát. Ale obávám se, že to uteče jako voda. Ještě jsem si ani nezvykla na to, že skončily letní prázdniny a já už chodím do kvinty. A od tý doby uběhlo už půl roku. Vím, že nejde zastavit čas, ale hodilo by se to... No já už zase blábolím. A to jsem včera skoro nic nepila =).
Říká se, že čas utíká podle toho, s kým a jak ho člověk tráví. Tenhle rok byl nabitej spoustu událostma, který otočily můj život jiným směrem než bych čekala. Čekám různý věci od dalšího roku, a jsem zvědavá jak to dopadne. Protože člověk míní a Pán Bůh mění. Můžu hodně věcí ovlivnit, nenechat si příležitosti proklouznout mezi prsty. Třeba jako dneska. Jenže jak na Nový rok, tak po celý rok. Vím, že je to jen hloupá pověra, ale stejně se toho bojím. Když se koukám nazpátek, vidím staršně moc věcí, co jsem mohla udělat a neudělala jsem. Doufám, že nebudu dělat takový chyby jako doteďka. Člověk by se měl poučit, ale jak to dokážu, to nevím.
Důležitý je dýchat. Aby vám srdce neuletělo.

Žádné komentáře:

Okomentovat