úterý 20. září 2011

Michna se v hrobě obrací aneb jak vyšla husí nožička =o)

Abych vysvětlila ten nadpis... Totiž, včera jsme měli koncert se sborem, kde jsme zpívali mši a pak pár písniček, všechno od Adama Michny. A jedna sloka mě fakt dostala, prý:

Fialka roste, kvítíčko sprosté,
vyskytuje se růžička,
všeliké kvítí, k věnečkům vití,
vychází husí nožička...

Já chápu, že barokní čeština se přece jen od té moderní krapet liší, ale docela jsem měla co dělat, abych se tam nerozesmála... Každopádně ale celkově se ten koncert vážně nepovedl, zapomněli jsme půlku nástupů, a tak. Prý to byl nejhorší koncert, jaký jsme kdy měli... Náš sbormistr byl zjevně naštvanej, i když se to snažil maskovat úsměvem... nebo alespoň tak mi to přišlo. No nevím.
Jinak, něco na mě leze, dneska jsem nebyla ani ve škole, protože mi bylo blbě a včera jsem tam na tom koncertě sebou málem sekla. To by byl vážně zlatý hřeb večera =). Já tyhle omdlívací stavy obvykle nemívám, tak nevím, čím to bylo...
Teď tu má rodičovstvo návštěvu, takže mám chvíli klidu... a asi bych to úplně neměla prosedět u počítače... Takže nejspíš končím svůj výlev. Aspoň prozatím.

Žádné komentáře:

Okomentovat