pondělí 19. září 2011

Byla jednou jedna reportáž...

Já jsem reportáž nikdy nepsala. Je to zvláštní, ale ne. Se slohovkama obvykle nemívám problémy. Ale tohle... prý reportáž o cestě potraviny na stůl spotřebitele. No tomu říkám teda nápad. Normálně máme na slohovky výborný témata a i tohle je fajn. Jen kdybych věděla jak takovou reportáž napsat. A nestalo se mi z toho vyprávění. Ještě ke všemu v ichformě...
A taky jsem dostala na starosti sborovou kroniku. To by nebyla zas taková hrůza, jenže nikdo tam nic nezapsal od akademie 2007... a od tý doby už byla pěkná řádka koncertů. Od nás, ješte s jednou kamarádkou (aspoň, že na to nejsem úplně sama), se čeká, že jako mávnutím kouzelného proutku doplníme všechny zápisy až do teď. Nebo že se přinejmenším postaráme, aby je někdo dopsal. To jsem zvědavá, kdo bude chtít. Protože já na takový psaní nemám kapacitu... to je vidět už z toho, jak často (a taky jak kvalitně) sem píšu, jak jsem na tom celkově s pravidelným zapisováním, že... Někdo mi poradil, ať si tu kroniku vezmu na lyžák, kam jedeme příští týden... to tak určitě. Zvlášť po tom, co jsem dneska při zemáku slyšela, jaký nás čeká program.

Žádné komentáře:

Okomentovat