čtvrtek 22. září 2011

Černější než černá...

Má se to tak, že je zbytečný dělat si velký naděje. Bohudík já jsem tu chybu neudělala, takže mě ani moc nerozodilo, že tu mojí kapitolu nevybrali. No co. Stejně jsem si nemyslela, že by se jim líbila. Absolutně jsem nenavazovala na lehce neslušný humor Haliny Pavlovské. Soutěže se tak jako tak zúčastním, budu aspoň hlasovat. Další kapitoly už ale psát nebudu, nějak teď moc nestíhám. Možná o prázdninách. Sice je mi trošku líto, že jsem psaním zabila spoustu času, ale bavilo mě to. Nejspíš se to pokusím uplatnit na fanu, ať si to taky někdo přečte, když jsem nad tím strávila skoro dva dny. Sem to zatím dávat nebudu, asi to nechám trošinku odležet.
Příští týden jedeme se třídou na vodu. Vůbec se mi tam nechce, ale co naplat. Jet tam musím. Jestliže nechci naprosto vypadnout z kolektivu, měla bych se trošku snažit. Takže v neděli ráno odjíždíme z Hlaváku a vracíme se ve středu večer. Musím se zabalit a spoustu věcí koupit. Třeba například těstoviny, chleba, konzervy a takový ty věci. Ve čtvrtek jdeme na exkurzi do Židovskýho muzea, jsou maturity, tak co bysme dělali ve škole, že jo.
Takže příští týden tak nějak zmizím ze světa. Doufám, že se můj svět dočista nerozsype.

Žádné komentáře:

Okomentovat