neděle 18. září 2011

Týden... nic lepšího mě nenapadá.

Tak první týden novýho roku je za náma. No, stalo se toho spoustu, ale málo veselejch věcí. Navíc je strašná zima, kdoví jak dlouho to bude ještě trvat... Sice jsme kvůli tomu mohli jít dneska místo těláku na brusle, což taky neni k zahození, pořád lepší než normální tělák. Na dnešek jsem spala asi jen tři hodiny a ráno se muselo brzo vstávat, takže jsem vážně utahaná a nemyslí mi to moc jasně. S těma špatnejma zprávama bych mohla pokračovat nevim jak dlouho. Takže radši nechám těch pesimistickejch keců a jdu dělat něco pořádnýho... Navíc ani výhled do dalších týdnů neni moc veselej, odpadly akce, na který jsem se těšila a zůstalo jen to nudný.
Jo a doufám, že ta pověra "Jak na Nový rok, tak po celý rok." platí. Já vim, že ještě před týdnem jsem se toho tady děsila, jaká by to byla hrůza, kdyby se to vyplnilo. Ale pořád je lepší citovej výbuch, než nuda, teda aspoň osobně si myslím.

Žádné komentáře:

Okomentovat