úterý 25. října 2011

V kuchyni

Dnes jsem se naučila tři věci. A to sice, že:
1. Zázvor hezky voní, když se oloupe.
2. Člověk by se neměl pouštět do pečení, pokud nezná postup přípravy ani seznam ingrediencí a nebo pokud nemá zvláštní kuchařský talent.
3. Když už přeci jen něco takového zkusí, měl by aspoň pořádně hlídat troubu.

Zázvorové sušenky se mi opravdu moc nepovedly. Nezbylo mi nic jiného, než k misce s nimi připojit nápis: "Pozor, nejedlé! (Ochutnávka na vlastní nebezpečí!)" a slíbit si, že pro příště zůstanu u něčeho "jednoduššího". Třeba u výroby medovníku. Trvá sice tři hodiny, ale aspoň už trochu vím, jak na to.

3 komentáře:

  1. haha :D Vitaj v klube mojej sestry :D

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně jsem zavítala a tvůj nový blog se mi líbí. Sice stále černé pozadí, ale aspoň odlehčené tím skvělým obrázkem v záhlaví a taky žlutooranžové písmo vše odlehčuje...
    Takže už vím, kam můžu nadále chodit a budu se těšit na tvoje článečky i básničky.
    (Zatím jsem to všechno neprocházela, ale doufám, že sis přemístila všechno, co jsi napsala na starém?
    Těch básní a drabble povídek by bylo škoda!)

    OdpovědětVymazat
  3. P.S. k zázvorkám - mám dojem, že tohle cukroví se musí nechat uležet, takže počkej za tři týdny, jestli bude jedlé nebo nejedlé.
    A moc se pro to na sebe nezlob, chybami se člověk učí a nikdo není dokonalý!
    I dnešní mistři kuchaři a cukráři jednou začínali a taky jim to nešlo...

    OdpovědětVymazat