středa 5. října 2011

Šíleně smutná princezna

Jsem šíleně smutná princezna,
co svoje srdce schválně trápí,
zemi pláčem stále zkrápí,
ta uplakaně líbezná.

Jsem král, co truchlí se svou dcerou
v království, kde zakázán je smích,
kde sebemenší veslost je hřích,
všem do očí se slzy derou.

Jsem šíleně smutná princezna,
kuchyň je má rodná zem
a slzím leda nad hrncem.

Jsem uplakaně líbezná,
ta, co vždy a bez skrupulí,
zapláče si nad cibulí.

A/N: Nevím, jestli tahle básnička bude správně pochopená, každopádně mělo to vyznít trochu humorně a nevím, jestli se mi to úplně povedlo. Jen snad nemusím dodávat, že mě to napadlo, když jsem krájela cibuli.

1 komentář:

  1. To je výzva pro všechny feministky: i kuchyně a kuchyňská práce může být inspirativní! Báseň je pěkná, hravá. Dobrá kombinace romantiky, smutku - a humoru. Ten závěr je puntík nad i, neboli třešnička na dortíku!

    OdpovědětVymazat