sobota 8. října 2011

Jsem

Téma: Lesk a bída kurtizán
Fandom : Gejša

Jsem kvítek sakury, plující po rozbouřeném moři.
Jsem vějíř chvějící se ve větru.
Jsem papírové paraplíčko smáčené deštěm.
Jsem kouzelná zahrada s bezedným jezírkem.
Jsem tvář skrytá za bílou maskou.
Jsem vůně, vznášející se v čajovnách.
Jsem duše zahalená v pestrém kimonu.
Jsem čajový lístek na dně šálku.
Jsem květinová ozdoba do vlasů.
Jsem tisícem nevyřčených slov.
Jsem ta, co nikdy nedává najevo své pocity.
Jsem ta, co nemá na výběr.
Jsem struna šamisenu, chvějící se pod dotekem hudebníka.
Jsem příběh skrytý v ladném tanci.
Jsem snad všechno, co muži obdivují.
Jsem tajemství, které nebude nikdy zcela odhaleno.
Jsem gejša.

A/N: Drabble vytvořené v rámci DMD na www.sosaci.net

1 komentář:

  1. Tohle se fakt povedlo. Taky mě napadlo napsat něco podobného, nemám tu ale k ruce tu knížku, takže bych určitě nějak zkomolila ta krásná slova japonského původu.:) Wise Guys si užij! Slyšela jsem od nich asi deset písniček a líbí se mi to. Jedna zdejší vychovatelka je úplně miluje a má jejich kompletní diskografii. Drabblení mě STRAŠNĚ BAVÍ. Úžasně mě to naplňuje. Už jen pro ten pocit, že jsem konečně něco dokončila, publikuji to a lidé to komentují :D akorát na to maminka chce poslat odkaz, no to si ještě rozmyslím, až na téma Život kurtyzány jsem ale psala snad docela nezávadné texty, takže spíš jo:) Do Prahy přijedu už příští sobotu!!! Strašlivánsky se těším. Tak se snad uvidíme, ne? :)

    OdpovědětVymazat