pátek 7. října 2011

Chci zpátky

Tak jo. Pár dní uběhlo. Pár týdnů uběhlo. Uběhlo i pár měsíců. Skoro i pár let.
A jsem na tom pořád stejně. Pořád si něco namlouvám. Brzo se něco stane. Konečně se něco změní. A chvíli to tak i vypadá. Tváří se to, že můj život konečně vybředne z tý svý všeobecný šedi a dostane nový směr. Jenže ono nic.
Pořád ještě se obracím do minulosti, tak strašně zoufale.
Že bych zase promeškala další šanci?
A nemohla bych dosta ještě jednu?
Haha. To je absurdní (moje nejčastější věta silvestrovský noci).
Tak udělej něco. Cokoliv. Prosím! Klidně mě pošli do háje. Jenom chci, aby se něco změnilo. Jinak se zblázním.
Dobře, přiznám se. Namlouvám si, že když tady budu psát takovýhle věci, zase se na mě usměje štěstí. Jako tehdy.
Prosím! Chci se ve středu večer dívat na hvězdy a pátky před půlnocí procházet křížovou cestu u hřbitova. A v létě dýchat hudbu řeky.
A moje věty, uměle přeložený do španělštiny, mi říkají asi tolik, co ty česky.

1 komentář:

  1. Krásný text,ale smutný. Chceš vážně se sebou něco udělat? Najdi si nějaký kurz. Zkus keramiku, nebo malování na hedvábí, nebo jazyky. Seznámíš se s novými lidmi. Choď na koncerty, aspoň občas. Zkus nějaký festival v létě... Ono to půjde, neboj. Nechci působit, jako nějaká radilka, ale občas neuškodí se zmínit...

    OdpovědětVymazat