pátek 7. října 2011

Deset věcí, které mám ráda

Je to taková hra. A pozvala mě do ní Vendy. Je to něco na způsob řetězáku. Jenže má to háček: Nemám dost spřátelených ani známých blogů, kam bych mohla hru přeposlat. Co teď? Asi mě nezbývá nic jinýho, než napsat, aby se prostě deset lidí pozvalo samo. Ale sem stejně nechodí nikdo kromě Mayinky a Vendy (kterým oběma tímto děkuji za návštěvy i za komentáře =)). Vendy to poslat zpátky nemůžu a May nefunguje blog...
Takže... Asi poprosím Vendy, aby za mě poslala pozvánku dalším deseti lidem, jestli jí to nebude vadit....

A teď: Deset věcí, které mám ráda

1. Čokoládu ve všech podobách, nejradší asi Milku Chocolate dessert. Taky že moje postava opravdu odpovídá postavě vášnivé sladkožroutky.
2. Knížky, téměř všech žánrů. Hlavně když je co číst.
3. Hudbu, ať už zpívání nebo poslouchání. Stejně jako u čtení, tak i u hudby mám ráda různé styly. A vybírám si je podle momentální nálady.
4. Kamarády - i když nejsou věc, jsou pro můj život důležití asi tak jako dýchání, takže je do seznamu prostě zapracovat musím.
5. Babí léto, když neprší, je ještě teplo, ale zároveň už není vedro. A zlátnoucí listí na stromech. A cestující pavoučky.
6. Náušnice jsou doslova mojí posedlostí, vyrábím a kupuju je jako na běžícím páse. Za ty dva roky, co mám píchlé uši jsem stihla nashromáždit skoro padesát párů.
7. Přírodu, co mě vždycky pohladí na duši. Když je mi smutno, mám chuť se rozběhnout třeba do lesa.
8. Čtyřlístky - ty jsem začala sbírat někdy v létě a zakládat je do knížky Evžen Oněgin, kterou jsem si koupila za třicet korun v levných knihách (tomu prostě nešlo odolat). Kdyby čtyřlístky nosily štěstí, byla bych už šťastná jako blecha. Mám jich totiž poměrně dost.
9. Padající hvězdy. Prostě miluju jen tak se dívat na oblohu a čekat, až bude padat další hvězda, i když vím, že si stejně nestihnu nic přát.
10. Světélkující moře, teda vlastně moře obecně. Ale je to úplně nádherný pocit, plavat za tmy v moři a pozorovat mikroskopické světélkující živočichy, jejichž pomyslné lucerničky se rozsvěcují s každým vaším tempem, jako soukromý ohňostroj na vaši počest.

Tak to bychom měli... Jenže mně těch deset věcí ani zdaleka nestačilo. Protože mám ráda třeba taky duhu na obloze, pavouky, berušky, a vůbec zvěřinec obecně, přeslazený kapučíno, borůvky a nejlíp ve zmrzlinovým poháru, to, když se na mě někdo upřímně usměje, a taky když otevřu schránku na dopisy a nebo e-mail a je tam pro mě nějaké psaní... A ještě další sáhodlouhý seznam věcí. Takže o tom zase někdy příště. To bych tady taky mohla sedět do rána.

1 komentář:

  1. Taky jsem přišla na další spoustu věcí... ale tvůj seznam se mi moc líbí. Hezky jsi to rozepsala, někteří uvedli jen věci, které mají rádi, jiní to okomentovali. Podobně to napsala Lucerna, Caddy a Lenka... Spoustu věcí z tvých deseti beru taky za své! A nevadí, že to nemáš komu poslat, důležité je, že ses zúčastnila!

    OdpovědětVymazat