sobota 8. října 2011

Naší vinou?!

Téma: Pokud ještě neumřeli, žijí tam dodnes
Fandom: Harry Potter


V nebelvírské společenské místnosti bylo živo.
Harry, Ron a Hermiona seděli pospolu a o něčem diskutovali.
"Máte pravdu," řekl Ron. "Byl to náročný měsíc. Kdybyste věděli, co všechno jsem musel stihnout. Prožil jsem toho spoustu a většinou to nebyly dvakrát příjemné zážitky."
"To mi povídej," ušklíbla se Hermiona. "Já musela absolvovat rande se Severusem Snapem. Hned dvakrát."
Harry raději mlčel. Nechtěl vyprávět o pletkách, které byl nucen mít s Dracem Malfoyem. Nerad by žil v takové pokroucené realitě navěky. Raději by umřel.
"Copak ještě ti nadšení pisálkové nepochopili, že musíme prožívat všechno, co si vymyslí?!" vyslovil Ron myšlenky všech tří.

A/N: Taková tečka za DMD - a možná i malinko úvaha nad tím, co svým psaním působíme ;).

1 komentář:

  1. Narážka na tzv.slash? Haha, tohle je dobré! Chudák Harry. Ale četla jsem i povídku, kde měli velmi blízký vztah se Snapem!

    OdpovědětVymazat