sobota 8. října 2011

Osamělost

Téma: V pasti
Fandom: Kytice (Vodník)
Poznámka: Já vím, rýmy občas trošku pokulhávají, ale napsat báseň do sta slov, to není jen tak ;), tak buďte, prosím, shovívaví…

Jsem lapená jak ryba v síti,
bezcitným mužem vězněná
a pološerem spletená,
bez lásky, zkřehlá, smrt už cítím.

Můj muž má ruce jako led,
srdce stejně studené,
celé tělo zelené.
Co hůř - nechce mi rozumět.

Dušemi mrtvých hříšníků
plní svoje hrníčky,
já přišívám pentličky
na krempy jeho klobouků

Samotou mi puká srdce,
tou nejhorší - samotou ve dvou.
Mlčím. A muž nemluví se mnou.
Osamělost chutná trpce.

V tomhle pekle bez ohně
strávím konec všech svých dnů,
než tu smutkem zahynu
vprostřed vodní zeleně.

Snad pykám za své vlastní chyby,
v žaláři jezerních vod
jsem zakletá do temnot.
Kdybych poslouchala… Kdyby…

A/N: Drabble vytvořené v rámci DMD na www.sosaci.net

Žádné komentáře:

Okomentovat