neděle 9. října 2011

Na výletě

"Verunku bolí bříško!" volám na mamku, vedoucí příměstského tábora, když mě na to malá blonďatá holčička, kterou vedu za ruku, už podruhé upozorňuje.
"Potřebuješ na záchod?" ptá se Verunky mamka.
"Ne."
"A nemáš hlad?"
"Ne."
Šestiletá Kačenka, kterou držím z druhé strany, mě zatahá za ruku. "Mě taky někdy bolí bžíško a nepočebuju na žáchod, ani nemám hlad," povídá.
"To tak někdy bývá," říkám jí. "Třeba když má člověk v břiše nějaký bacily."
"Já jsem taky jednou měla takovýho bacila!" prohlásí Kačenka s hrdým výrazem.

Asi se nikdy nestanu učitelkou. Ale vím, že mi tahle moje prázdninová "rodinka" bude chybět.

A/N: Vzhledem k tomu, že celý další měsíc se tu v podstatě nebudu vyskytovat (a už teď jsem byla pryč), drabblíky se tu objevovat nebudou. Ale nebojte, drabblím všude, kde se dá (třeba tohle jsem sepsala včera v autě na koleni ;)), jen nebudu mít čas to přepsat do počítače. Tak snad někdy :).

Žádné komentáře:

Okomentovat