neděle 9. října 2011

Odpadkové pátrání


Ukradli nám popelnici. Tak přesně tohle jsem s hrůzou zjistila jednoho krásného pondělního rána, když jsem šla vyhodit odpadky. Naše černá popelnice prostě zmizela. A tak jsem se vydala pátrat do ulice. Bosky jsem capkala mezi řadovými domky a všude nakukovala pod víka nádob na odpadky, abych zjistila, jestli si tu naši někdo nepřivlastnil. Zloděje bych hravě usvědčila. Stačilo by, kdybych v popelnici objevila pozůstatky posekané trávy. Našla jsem všechno možné, ale stéblo ani jedno. Tak jsem se domů vrátila s nepořízenou a záhada zmizelé popelnice zůstala navždy nevyřešená.
Kdo si ji odvezl a proč? To se už nikdy nedozvíme…

A/N: Další drabblící týden, tentokrát o události ze začátku prázdnin. Popelnici už máme novou, na vině byli pravděpodobně popeláři, kteří si ji omylem odvezli, ale jisté to není… Takže si můžeme třeba myslet, že to byli mimozemšťani, kteří sbírali vzorky ze života obyvatel planety Země :D.

1 komentář:

  1. S těma mimozemšťanama jsi mě dostala... spíš je pravděpodobné, že vám ji ukradli. Nová popelnice stojí několik set, někdy i přes tisícovku, takže se hodí... Lidi jsou zlodějští parchanti a za trest bych je zřezala březovou metlou přes ruce a vymáchala v rybníce, prevíty.

    OdpovědětVymazat