neděle 9. října 2011

Jiný kraj, jiný mrav



Přemýšlela jsem, jestli sním, nebo bdím.
To, že zastávky na znamení jsou tu nejen v autobusech, ale i v tramvajích, bych ještě nějak zvládla pochopit. Ale proč tu některé tramvaje mají tři vagóny? A proč poslední večerní spoj jede ve 22:45 a pak člověku nezbývá nic jiného, než jít pěšky a nebo odchytit si nějaký noční trolejbus?
Na tyhle otázky jsem se snažila odpovědět celý prodloužený víkend, když jsem se proháněla tramvají po Brně. Teda přesněji když jsem "valila šalinou", jak by řekli místní, a poslouchala, jak se dvě děvčata baví o tom, jak půjdou studovat "výšku".
Ať žije Morava!

A/N: Prosím všechny Moraváky, aby se neurazili. Přes všechny tyhle zvláštnosti se mi v Brně opravdu líbilo a to, že jsem napsala takovéhle drabble, neznamená, že trpím jakoukoli předpojatostí vůči Moravě :).

1 komentář:

  1. Posledních pár let se mi Brno líbí víc než Praha, i když Praha má daleko víc památek a kouzelných míst, kam se dá zajít (no, je prostě větší). Ale Brno mi připadá tak nějak útulnější. Jen ty nešťastné šaliny, to je fakt...
    Ještě k těm šalinám - jedno a dvouvozové jsou tu běžné, ale tři? To bylo možná něco jako odtahová služba... :-)

    OdpovědětVymazat