středa 2. listopadu 2011

Smíšeně směsné směsi k smíchu

Čtu Směšné lásky od "odborníka na písemné soulože" (ach jo, proč jen mají všichni dobří spisovatelé / básníci / umělci tak podivné vztahy k ženám...?). Mám smíšené pocity. Znám pár směšných lidí. Myslím tím hodně směšných. Sama si přijdu směšná. Ale ostatně "srdce nemá smysl ani pro hloupost, ani pro chytrost - srdce je samo pravděpodobně dost hloupé, a proto také straní hloupým". Tak proč řešit směšnost, že?
"Helénoi kaloj estin."
Půjdeme na antickou operu. Haha.
Médeo, co to děláš?
Kdo jsi?

6 komentářů:

  1. OU! Z tohto článku som jeleň :D

    OdpovědětVymazat
  2. Co je takový ten řecký(?) citát? A tou otázkou na Médeu snad hodláš naznačit, že se budeš mstít na nějakých dětech? :D
    Směšnost je subjektivní. (S dovolením bez dovolení strašně ráda cituju tuhle tvoji větu!)
    Holka, začínám z tebe mít pocit, že ti někteří lidé lezou na mozek :P (Nic ve zlém. Já jen tak rýpu.) Nebo na nervy? :D
    A na ten 16./17. listopad zatím nic nemám, takže si ho drž.

    OdpovědětVymazat
  3. " Nevím, co vám je k smíchu !
    ... to, že v divadle, v tichu ....Ano !  chci mluvit k věci !
    ty smíšeně  směsné směsi
    ... přísahám, jak bůh je nade mnou,
    že vyšly z té řady přede mnou "!" Josseff Prdtt !    stará firma ! známe "!
    ( zřízence z divadla neoklame )
    " Já sleduji vás tu bedlivě " !
    ... již další zvuk ozval se tesklivě,
    muž neprodleně byl vyveden !" Jedno mi, zda jste byl naveden,
    pro dnešek ještě máte štěstí " !... vyvedený mu hrozí pěstí !

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že tě navštívil Freddy... .-)
    Přezdívaný též Noční můra Blog Street.
    Ale je to pocta, chodí na vybrané blogy!Směšné lásky jsem nečetla, myslím že od Kundery (je to od Kundery, ne?) jsem četla jen Žert a ještě jednu knížku, je mi to blbé ale nevzpomenu si na název. Četlo se to dobře...
    A v divadle už jsem nebyla věky. Možná kdysi, dávno, za Šemíka... :-)

    OdpovědětVymazat