úterý 8. listopadu 2011

Oslava

"Všechno nejlepší k narozeninám," přeje mi už asi desátý člověk.
"Tohle není moje oslava, vzpamatujte se!" mám chuť vykřiknout, ale místo toho se usmívám a děkuji za gratulaci.
Skoro se stydím, že se to takhle sešlo. Své narozeniny jsem chtěla zamlčet. Jenže facebook prozradí všechno.

"A taky ať vám to spolu vyjde," povídá Anička, když mi předává dárek.
"S kým jako?" Málem mi zaskočí kus čokoládového dortu.
"Hele, netvař se, že nevíš..."

Facebook prozradí všechno. Jenomže některé věci jsou příliš komplikované na to, aby šly zelektronizovat.
"Uživatelka X a uživatel Y jsou ve vztahu - nevztahu. A je to složité."
Haha.

2 komentáře:

  1. Takže nezapíráš. Že to je náběh na vztah. I vztah-nevztah je totiž minimálně poloviční vztah. Víš co. Já doufám, že se tím člověkem moc nenecháš nervovat.
    A taky ti přeju ten dort - jakožto profesioální jablečný samodusič. (Teda ne že by mě to nebavilo!) Čí to byla oslava?

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi to jasné.
    Takže všechno nejlepší k narozeninám, a hezký vztah, Eliade!
    :-)
    (Teď mi tu chybí odlehčující smajlík s úsměvem od ucha k uchu...)

    OdpovědětVymazat