středa 22. května 2013

Tak už mi zase někdo ukradl den

A/N: Pokračujeme v krasojízdě. (Bude průběžně aktualizováno.)

Pondělí
Má příčně pruhovaná svalovina srdeční
v údivu zapomněla,
na spořádané chování.
Dala srdci pokyn ke třem kotrmelcům
a pak k rozplácnutí se
uvnitř počítače.
(Vystihls to krásně, Hrubíne.)
"Mňau…?" ozvalo se z krabice.
A já jen nevěřícně zírám
na UFO.

Úterý
Klepou se mi prsty.
(Asi předávkování 1,3,7-trimethylxanthinem.)
A chtěla bych létat.
(Látka z Red Bullu je obsažená
v myších a mláďatech zpěvných ptáků.)
Jsem labuť s třesavkou.

Středa
Místo učení sleduji (pseudo)vědecká videa
a spřádám plány z nitek nereálna.
Somebody is camping in my head.

Čtvrtek
Na louce je plno květin...
(Už se těším na tu poznávačku
- zatím umím jen Impatiens nolli-tangere a Capsella bursa-pastoris,
vždyť to jsou tak poetická jména!)
...pojedeš s ním do kopretin.
Kopretinky spí.
Skupina chovanců psychiatrické léčebny
se rozhodla zanotovat si
v Českém muzeu hudby.

Pátek
Když dáte sliznatku do vany,
vyrobí si tolik slizu, že uteče.
Píšu si, důležité:
Nikdy nekoupat sliznatky!

Sobota
Informace o mozku
nelezou mi do mozku.
A už mi hrabe natolik,
že mám sklon vytvářet hloupé absolutní rýmy.

Neděle
Juž smutná zima zhynula…
Opravdu?
Od zítřka zase nosím kabát.
Jaro, kde jsi?

Žádné komentáře:

Okomentovat