sobota 30. června 2012

Krutý omyl Kitty Ščerbacké

Update softwaru v mé hlavě asi docela zafungovala. Sám programátor zmáčknul "delete" a vymazal z mého operačního systému všechny programy, obsahující funkce jako "sebelítost" a "užírání se", zvláště ty spojené s jeho jménem.
Přesto se mé hlavě - zvlášť pokud se dostane do stavu nouze - občas podaří tyto programy někde vydolovat a chovat se podle návodu zakódovaného v nich.

Třeba včera. Tváří v tvář malinké a bezvýznamné zkoušce mé nové já zakňučelo a uteklo se schovat mámě pod sukně. Ehm. Posléze se sice vrátilo a tvářilo se, jakoby nic, nakráčelo zpět s takovým tím pohledem "co se divíte? vždyť já jsem přeci nad věcí!", ale...
No, nejspíš se prostě jen ještě nestačilo pořádně zabydlet v mém těle.

Hra na chudinku by mi docela šla. Asi mně dělá dobře nechat si od někoho kázat.
Ale to musí skončit.
Je na mně, abych konečně vysypala svůj odpadkový koš.

Takže: tenhle týden postavím pomník své nešťastné lásce a pak si půjdu zaplavat v čokoládě. Asi se tam utopím, ale co...

Bílá laň má ještě pořád dvě šance k dobru, ne?

(PS: Všem počítačomilům: Pokud můj článek obsahuje nějaké technické nesrovnalosti, omlouvám se vašemu jemnocitu, avšak je mi to celkem fuk...)

7 komentářů:

  1. Bílá moje lani... Bílá moje lani... Ehm - měla mi vytanout na mysli ještě nějaká jiná asociace než Rusalka?
    Do toho, do toho. Nové já? Uklízení na dvorečku? Pomníky? To mi zní povědomě. Pořád si říkám, že bych něco podobného sama potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Držím pěsti, ať nový program funguje bez chyb :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež prajem, aby fungovalo všetko tak, ako má ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Výborné, výborné! Nové já nechť je sebevědomější, s hlavou pěkně zpříma. A nenech se zdeptat šťouraly a vrtaly.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Nene, Rusalka mě při psaní vůbec nenapadla - měl to být odkaz na pohádku O bílé lani od J. Thurbera (pokud ji někde seženeš, přečti si :)).[2]: [3]: [4]: Díky! Taky doufám, že to vyjde :).

    OdpovědětVymazat
  6. Možná to chce jenom opravdu dobře dobít baterii, promazat staré složky (žádný koš, hezky Alt+F4) a doporučuji ještě všechny vzpomínky projet antivirákem. Však ono to nějak půjde... ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No jo, vždyť o to se právě pokouším ;). Ale asi mi to chvilku potrvá... i když na vysokou bych celkem ráda šla s "čistým štítem". Tak uvidíme, no...
    (Místo slova "antivirák" jsem na poprvé četla "antikvariát" a nějak mi to nedávalo smysl :D.)

    OdpovědětVymazat