pondělí 11. června 2012

Babička z matčiny strany byla svému manželovi nevěrná, protože měli hnědooké dítě

Tak si zase jednou můžu úspěšně nadávat za svou nepřekonatelnou blbost. Přijímačky na přírodovědu mi docela vyrazily dech svou obtížností a tím, jak málo času jsme na vyplnění testu měli. A to, že nepoznám lebku hlodavce, nedokážu přijít na to, jestli je na obrázku štětičkovec, kropidlovec, kropidlák nebo sněť, a ani netuším, jaká je závislost spotřeby oxidu uhličitého na teplotě u C3 a C4 rostlin, se mi nejspíš stalo osudným...
Můžu se utěšovat leda tím, že na tohle bych se stejně nenaučila, i kdybych se po maturitě celých těch čtrnáct dní šprtala od rána do večera, a doufat, že jsem se svým střílením od boku a náhodnými tipy na správné odpovědi nějakým zázrakem strefila do černého. Jinak nevím.

Tak schválně, kdo víte, co to je?

8 komentářů:

  1. Nenadávej na svoji blbost, ale na záludnost otázek. Však ono to klapne. Určitě to klapne. Napíšeš mi pak?

    OdpovědětVymazat
  2. Kytička!! :-D
    Já věděla proč jít na práva a ne na přírodovědu... :-PA nezoufej. Dokud nevíš výsledek, tak bych se moc nehroutila. Tím spíš, že štěstí mohlo stát na tvé straně ;-)PS: Když se nad tím zamyslím vážně: Není to nějaká plíseň nebo polyp?

    OdpovědětVymazat
  3. No, já bych zase nešla na ty práva :).
    Ale zoufala jsem si zbytečně, jsem přijatá. Hurá!!!
    A ano, je to plíseň, konkrétně štětičkovec (souvisí s textem nad tím :D).

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Gratuluji!!!
    Tak vidíš, žes to zvládla. :-)PS: Sakra, já jsem dobrá. Zdá se, že si z těch přírodovědných olympiád na základce ještě přece jenom něco pamatuju. I když co je kropidlovec nemám nejmenší tušení :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Připojuji se ke gratulaci! Ale taky bych na to nešel. :D

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Díky! A ty sis změnil přezdívku?! :O

    OdpovědětVymazat