středa 25. července 2012

Pani učitelko, kdy už tam budeme?

Na zámeckém nádvoří.
F.: "Budu si tu moct zase dneska něco koupit?"
Já: "A co ti na to maminka doma řekla, že jsi včera utratil všechny peníze?"
F.: "Nic. Dala mi na dnešek další tři stovky."

Cestou na vlak.
J.: "Tady je taková hezká zelená travička…"
Já: "Tak chceš jít chvíli po travičce, abys nemusela po silnici?"
J.: "Nene. Já ne. Ona by pak byla třeba o hodně hnědější a špinavější."

M.: "Já už nemůžu!"
Já: "To se nedivím, že tě bolí nožičky… v takovýchhle sandálkách jít na výlet!"
M.: "Ale já doma nic jinýho nemám."
Já: "A v čem chodíš na výlety jindy?"
M.: "My nechodíme na výlety. Jenom na výlet do Alberta a zpátky."
Já: "Tomu se neříká jít na výlet, ale jít na nákup… A co nosíš, když jdete do přírody?"
M.: "Jednou jsem šla se sestrou sedm kilometrů a to jsem měla taky tyhle boty… Koho to baví, takhle chodit?"
Já: "Mě třeba docela jo."
M.: "To mě ne. Nejlepší je sedět doma na pohovce."
Já: "Ale vždyť tam není příroda!"
M.: "Když si pustíš televizi, tak jo. To je úplně to samý. A o hodně lepší, protože se není potřeba tolik hýbat."

Ve vlaku. Čekám s F. ve frontě na záchod.
F.: "A můžu jít už dovnitř?"
Já: "Ještě ne, protože vevnitř je M."
Cestující (samozřejmě ten cestující): "No, kamaráde, jestli jsou vevnitř holky, tak to bude na dlouho."

A/N: Děti opět perlí. A já nemám sílu na deset dní.

4 komentáře:

  1. S dětmi je někdy legrace a někdy je to dost náročný. Mívala jsem vždycky ráda, když ségra komolila různý slova. Třeba místo moucha říkala mouma. Nebo se pořád ptala, jestli v bazénu bude ten togobán :)Jsem zvědavá, jak vychovaný jednou budou moje děti. Ale odmítám jim dávat tři stovky na den a ani nemám v plánu nechávat je celý den před televizí. Krom toho televizi nemám :)

    OdpovědětVymazat
  2. A vy už, slečno, neblogujete?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Slečna bude blogovat, hned jak se vrátí z dovolené (aby bylo o čem psát), ačkoliv pak hned zase zmizí. Taky asi chystá něco nového :).

    OdpovědětVymazat
  4. S děckama je někdy sranda. Někdy mají dost dobré postřehy a logické myšlení, které nás dostává do kolen (v televizi je taky příroda, a není potřeba se tolik hýbat.)
    Na to je jeden argument - venku ucítíš teplo sluníčka, kapky deště, vůni šeříků nebo růží, chuť špendíků (pokud rostou) a kouzlo při pajtlování kukuřice.

    OdpovědětVymazat