sobota 7. července 2012

O kolik poutí víc, o kolik lásek je tebe, Terino?

"A už se vzali?" zavolal na mě z okénka svého auta taxikář, když jsem stála na tramvajové refýži a četla Vojnu a mír, naprosto nevnímajíc své okolí.
"Cože?" Vzhlédla jsem od té tlusté bichle. "Kdo?"


Život je často zajímavější než knížky. Člověk čte, aby si zkrátil čekání na tyhle okamžiky, na ty chvíle, které posouvají život někam dál, jenže pak jen fascinovaně sleduje, jak se posouvají životy jiných, a zapomíná dýchat sám pro sebe.

Pouť lešanská se vydařila, i v malém počtu dvou osob.


Ten, kvůli němuž jsme tam šly...


Hrubínův domek


Úlovek z vojenského muzea

6 komentářů:

  1. Několika krátkými slovy dokážeš vystihnout podstatu.
    Ano, život je zajímavější než román, už v tom, že život dopředu neodhadneš - kdežto v románu je všechno už dáno a nic se nezmění.
    (Ale není špatné romány číst, když nic jiného, tak pobaví a ukrátí chvíli.)
    Pěkné fotky, zaujaly mě pravidla pro vypouštění holubů.

    OdpovědětVymazat
  2. Neumím se soustředit, takže bohužel se mi jen málokdy povede začíst se tolik. Pořád se rozhlížím kolem, aby mi nic neuniklo a uniká mi obsah knížky. Takže to často mívám obráceně :)

    OdpovědětVymazat
  3. No, myslím, že máš pravdu. Ale náhody a hledání těch nádherných chvilek je snad to nejkrásnější na světě..

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych chtěla narazit na tak vzdělaného a komunikativního taxikáře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé, to nemá chybu, pěkný blog.

    OdpovědětVymazat