neděle 22. července 2012

Den druhý

Den druhý - Devět faktů o mně
(aneb ať žijí čísílka!)

1. K dnešnímu dni vlastním přibližně šedesát pět párů náušnic.
2. Kdykoliv někde vidím nějaké číslo, zkoumám, zda je dělitelné třemi.
3. Dnes jsem našla tři čtyřlístky - a za tenhle rok jich bylo určitě víc než padesát.
4. Mám ve skříni osm kostýmů na břišní tanec. Půlka z nich mi už nejspíš bude malá.
5. Z domácích zvířat jsme měli nebo máme: dvě morčata, dva králíky, jednoho osmáka degu, dvě vodní želvy, jednoho raka, pět ježků, jednoho rorýse, jednoho netopýra, několik housenek (později motýlů) a nesčetně mnoho rybiček, šneků a pavouků.
6. Vloni jsem viděla padat přesně osmnáct hvězd. Letos ani jednu.
7. Z tělocviku jsem nikdy neměla nic horšího než jedničku, ačkoliv moje výkony tomu zcela určitě neodpovídaly.
8. Momentálně mám bytostný odpor k druhým večeřím.
9. Až chorobně se zajímám o dělení nulou.

3 komentáře:

  1. Teda ale! Ty asi nejsi velký fanoušek malého prince, viď?
    Kdyby tohle četla školní psycholožka v poradně pro volbu životní dráhy, poslala by Tě na matfyz!
    Jen ty čtyřlístky nechápu. To snad chodíš od rána do večera s očima v jeteli? (A proto ta navyklost na zkoumání dělitelnosti třemi?) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda náušnice. Ideálně ty visací. Ale tolik jich nemám. Přítel mi na ně dokonce vyrobil hezký stojánek. Zvířata preferuju klasická domácí :) Nevzpomínám, jestli jsem někdy viděla padat hvězdu, čtyřlístek jsem naposledy našla někdy dávno :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš teda hodně velké číselné zájmy. A tu sbírku náušnic by jsi mohla vyfotit!
    Překvapila jsi mě s ježkem, ale hlavně s rorýsem. Taky jste jednoho odchovali?
    Hvězdy jsem letos padat neviděla, protože na hvězdy už se nedívám. Noční obloha pro mě ztratila kouzlo.

    OdpovědětVymazat