úterý 24. července 2012

Den třetí

Získat si moji důvěru není až zas tak těžké. Získat si mou sdílnost je o něco složitější. A získat si mé srdce, to není jen tak. Ale potom se mě zbavit… to už je takřka nemožné.
"Člověk je navždy zodpovědný za to, co si k sobě připoutal."
Chcete to přesto riskovat? Tak prosím, zde je

Osm způsobů, jak si získat mé srdce (či jak jej chytře oblafnout):

1. Tvařte se, že rozumíte všem mým Milenám.
2. Vymýšlejte si nějaké vlastní Mileny, abych měla pocit, že jsme naladění na stejnou vlnovou délku.
3. Chápavě přikyvujte, až si vám budu chtít postěžovat na nespravedlnosti světa.
4. Obejměte mě ve chvíli, kdy to bude vypadat, že to potřebuji. Případně i když to tak vypadat nebude.
5. Necpěte do mě jídlo, ale zároveň po očku dohlížejte na to, jestli nehladovím příliš dlouho.
6. Pokud máte co skrývat, skrývejte to pořádně, abyste neuváděli mé intuitivní mozkové buňky ve zmatek.
7. Donuťte mě myslet si, že potřebujete víc vy mě než já vás.
8. Přesvědčte mě, že u vás nemám opravdu nejmenší důvod vidět fialově (to je tak, no... někdo vidí rudě, já zas fialově). To bude opravdu těžké.

A to nejlepší nakonec - není to ani tak osm způsobů, jako spíš osm tipů. To znamená, že pokud dodržíte všechny tyto mé rady, je jistá pravděpodobnost, že si mé srdce skutečně získáte.

(Já jsem přeci říkala, že to není jen tak.)

1 komentář:

  1. Vidět fialově? To je zajímavé, já zase vidím žlutě...
    A k tvým osmi bodům... třeba si někdo tvé srdce získá. Měl by si přečíst tvůj blog! :-)

    OdpovědětVymazat