úterý 8. května 2012

Mlčky

A tak si Levin s Kitty psali po ubruse
slova oněmělá úžasem,
láska vedla monolog svůj v kuse
a bez hlesu zaplavila zem.

Jen jeden pár očí sledoval je,
jejich tváře štěstím změněné,
a doufal v nekonečnost ráje.
(Už zas vyprávím jen v Mileně...)

7 komentářů:

  1. Ahoj!Rozbieham nový blog o hudbe a bola by som rada, kebyže ho podporíš.Ďakujem! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. V Mileně? V té, co ráda mikroby?

    OdpovědětVymazat
  3. Já si to myslela. Teď mi to začíná dávat smysl.
    Maturitu zvládneš. To je jasná věc. Jen nepřepínat nervy, mohly by prasknout. Doufám, že jíš čokoládu!?
    Kdy tě zase uvidím ve škole? Je to tam divný, když vím, že tam nejsi.
    A hlavně klid. Pohodička, klídeček, don't worry, be happy.

    OdpovědětVymazat
  4. Před nějakým časem, přesné datum se mi dohledávat nechce, jsi cosi psala na jistý blog (reklamu mu dělat nebudu, abych z toho nemohl být následně obviněn), což mě vedlo - jelikož ten blog, kam jsi před časem cosi psala a kterému nebudu dělat reklamu, abych z toho nemohl být následně obviněn, sleduji - k nahlédnutí na tvůj blog a posléze k sepsání reakce. Nechal jsem to tam v komentářích, neb jsem usoudil, že když moji maličkost zajímá, jak se na mě reaguje, a vracím se, bude to tak dělat každý. Ale autorkou onoho blogu, kterému nebudu dělat reklamu...však ty víš, jsem byl upozorněn, že by nebylo tak úplně od věci, to hodit i na tvůj blog, takže tak činím:Rád bych si zamluvil místo na plánovaném výletu do Lešan. Navrhuji jet traktorem, abychom mohli svítit do lopuchů a plakat. Měl jsem z toho šílené splíny. Nedávno. Jinak zajímavý blogísek, jen ta němčina mě mučí. Jazyk německý jsem zavrhl již na základní škole.Získala jsi čtenáře, pogratuloval bych ti, ale moje komentáře nebývají často věcné a tak vůbec by je zlí jazykové mohli označit za spam. Ale srdce mám veskrze dobré a nemyslím to zle.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Děkuji, jsem poctěna :). K jazyku německému mám bohužel velmi silný citový vztah - a především: má nejoblíbenější kapela je německá, mám od nich asi deset cédéček a k téměř každé situaci mě napadne nějaký text, takže jakmile potřebuji vyjádřit něco jinak než svými slovy, utíkám se k němčině. I název blogu je taková hříčka s jednou jejich písničkou (která ale přijde nejspíš vtipná jenom mně). Snad tě to nebude moc odrazovat od čtení mého blogu, neb za každého návštěvníka (a komentátora) jsem ráda.
    S výletem do Lešan jsem to myslela dokonce napůl vážně - o to vážněji, že je letos padesátileté výročí vydání Romance pro křídlovku :). Ale nejspíš to zůstane jen u těch plánů, přeci jen maturita a další radosti kolem by asi měly mít přednost. Navíc neumím řídit traktor a ani nevím, kde by byl k zapůjčení :).
    Onen nejmenovaný blog jsem od té doby několikrát navštívila, ale opravdu jsem nesledovala, jestli někdo odpovídal na můj komentář (ani u mě totiž to odpovídání na komentáře není kdovíjak slavné...).
    Každopádně, jsi tu vítán :).

    OdpovědětVymazat
  6. Pane, co jdete kolem, musím se přiznat, že mi z vás jde hlava kolem. Svými komentáři tady i tím na mém blogu jste mi obstaral mozkovou rozcvičku na dlouhý nedělní večer. Nemůžu přijít na to, kdo můžete být, když víte, že hraju na klávesy, navštěvujete blogy v neděli v sedm ráno a chcete jet traktorem do Lešan...

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Jaképak odrazování! Naopak, beru to jako trénink. Vzhledem k poloze našeho státu mi asi nezbude nic jiného než s němčinou koexistovat, takže si zvykám já na ni a třeba si i ona (na oplátku) jednou zvykne na mě. Rád bych posoudil vtipnost názvu tvého blogu, ale, ač se (ne)učím německy už nějakých 8-9 let, nerozumím tomu a překladače se ukázaly jako nespolehlivé. Ale němčiny se drž, většina lidí stojí na mé straně barikády a to včetně Marka Twaina (http://pazelv.blog.cz/1104/udesny-jazyk-nemecky-mark-twain-the-awful-german-language (je to trochu delší)).
    Však Lešany počkají! Aby někdo najednou smazal z mapy 3. vesnici na L, k tomu snad nedojde. Hodně štěstí u maturity a i s jinými radostmi. Traktor bych ukradl a snad i uřídil.
    Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat