neděle 13. května 2012

Mé zlatoploutvé rybce

Má zlatá rybko z čokolády,
prozraď mi, buď tak hodná,
proč citové vodopády
pokaždé skončí u dna.

Má zlatá rybko krásnooká,
ukrytá v samotě pod ledem,
pověz, proč básní v čtyřech slokách
lze říci méně než pohledem.

Sčítej a odčítej,
vynásob chvíli tu dávno již pominulou,
z toho mi vypočti, zda se dá dělit nulou.

Pozorně pročítej
postup můj, ráda bych věděla, kde se stala chyba,
musím znát odpověď... Proč mlčíš jako ryba?

A/N: Takto vypadá verze na papíře, příště budu nejspíš psát zrovna do počítače :).


A/N 2: K obsahu se raději nevyjadřuji, opět podivně milenovité...

3 komentáře:

  1. "Hrubíne, nezlob se!" :-DA k básni (nedalo by se říct k sonetu?) - dle mého jedna z nejlepších, co jsem tu zatím četl.

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt dobrej sonet. A co se mileny týče... Každý básník přeci má svoji ;)
    Checht. Já čmárávám víc!
    Ve středu jsem ve škole, na sporťáku nejsem, nechtělo se mi (ani sportovat, ani platit), jsem v Jizerkách a pozítří se vracím.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Děkuji, ano, měl to být sonet - ač jsem obsah do té formy nacpala jen stěží (přirovnala bych to asi k přeplněné bábovkové formě - ve chvíli, kdy těsto začne trochu kynout, přeteče přes okraj... jednou se mi to při pečení povedlo a byla to náramná legrace, seškrabávat to připálené těsto z celé trouby :D... takže ve formě tohoto sonetu bych se taky radši moc nevrtala, nebo se rozpadne a zbyde z toho jen hromada nepořádku). Jinak se nepovažuji za nějakou geniální básnířku, je to prostě jen ventilace negativních pocitů (výjimečně i pozitivních)...[2]: Super! Jdu do školy na desátou, takže si tě tam někde odchytím ;). Ale tím, že jsi nejela na sporťák, ses o hodně připravila - mně se tam loni taky nechtělo a pak jsem byla celkem nadšená... i když je fakt, že ta sportovní činnost byla lehce ošizená :D.

    OdpovědětVymazat