sobota 17. ledna 2015

Degranulace

Escherichia coli byla zdrojem enzymů vedle buněk špenátu, holubích prsních svalů a krysích jater.

„Máš skype? Mohli bychom si zavolat…“
„Ty nerad píšeš, co?“
„To také. Ale především se mi líbí tvůj hlas.“
„Vlastně… účet na skypu mám. Ale je to místo spojené s mnoha vzpomínkami na někoho, koho jsem měla velmi ráda. A koho ještě ráda mám. Takže jistě chápeš, že tam teď nemohu chodit, abych volala tobě.“
„Víš, že vždycky můžeš vymazat ze seznamu toho, s kým nechceš být v kontaktu?“
Vím, že můžu. Ale nezeptal ses, jestli chci.

Slovní spojení „fermentace laktátu“ mě vydrželo rozesmívat celou minutu.

2 komentáře:

  1. To znamená osmraďování mléka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, že vysvětlovaný vtip už není vtipem!
      Ale že jsi to Ty, udělám výjimku. Jistě se budeš také za břicho popadat!
      Fermentace je kvašení. Taková kvasinka pivní třeba takhle vyrábí ethanol. Problém je, že většina fermentací vychází z pyruvátu - a laktátové (neboli mléčné) kvašení také. Je to tedy všechno fermentace pyruvátu, jen s rozdílnými produkty, ale kdovíproč se tomu říká fermentace laktátu (ten už se nijak nekvasí).
      Kdybys měla problém zastavit smích, dej mi vědět, zavolám Ti sanitku.

      Vymazat