úterý 2. října 2012

Krásná panno, co ty tady sedíš, a tak truchle, smutně, do jazera hledíš?

"Ó, jděte z cesty, draci!
Můj miláček má meč."

Nemám žádného milého, co by sekal mým obludám hlavy. Tak jsem se to chtěla naučit sama. Nakonec jsem to vzdala. Já zbabělec.

V ústavu chemie v Hlavově ulici to bude asi trochu na hlavu - nebo zrovna na ústavní péči. A jak to vypadá, všichni chemici mají stejný styl humoru.

Zítra se bude zpívat.
(Ach, ubohé ryby, co vymění svůj hlas za plíce!)

Krutě trpí ten, kdo přijde o své sny.
Kdo se jich vzdá předem sám, trpí dvojnásob.

3 komentáře:

  1. Ta Sanutí už z jazera leze...
    Svatý Juri vytáhnul kopiju, a prohnal ji hlavú až na druhú stranu!!!
    V německém kostele!
    Zuřivá gestikulace!
    Nikdo mu nerozuměl a my jen koulili očim nad Planiňáky... Byla's tam taky?
    Pardon, nechala jsem se unést nostalgií.
    Já sice mám v rodině Jiříky tři, ale nepotřebuji je, právě je mým největším rytířem pan Vlastimil Hloupý, jednatel Vzdorospolku. Volal mi dneska, že jsem vyhrála a že víc se dozvím až když si přijedu vybrat cenu do Jihlavy. Chochó.
    Tak už jsi tam našla nějakýho Šilhu? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. I tvůj miláček se objeví. Ne-li dnes, tak zítra...
    Zpívání je fajn! Je to relax, terapie, odreagování se i radost ze života.
    Ten poslední, o snech, to by se mělo citovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Sekat drakovi hlavu stejně nemá smysl. Naroste mu hned další a člověk se jen zbytečně vyčerpá. Nejlepší je, zalézt pod peřinu a vědět, že tam nejsi.

    OdpovědětVymazat