neděle 23. září 2012

O sentimentálních obzorech a útěcích z reality

Přes přísný zákazy štěstí mi motáš hlavu...
Nebo právě kvůli nim.

Co se mi rýsuje na sentimentálních obzorech (aneb o co jsem si poslední dobou své sentimentální obzory rozšířila):
1. Vakuum, čokoláda a ztráta paměti
2. Inzerát a jedna zpackaná sebevražda
3. Vzpomínky na Toma a Jerryho
4. "Odi et amo"
5. Nedefinovatelnost

Tak jo. Dost už bylo vyprávění v milenách o potenciálních milencích, že ano.
Příště budu mluvit na rovinu.
"Teď už je všechno jinak."
Už jsem velká.
Už nevěřím na osud. Na víly. Na pohádky.
Tomu se říká střet s realitou. A to je právě to, o co Amélie pranic nestojí.
(Jó, valčíky. Ty jsou fajn. To už jsme tu taky jednou měli, že...)

Lidé, spěte! A sněte! Je to tak lepší.
Střety s realitou jsou k ničemu.

3 komentáře:

  1. Střety s realitou? Na co realita?! Vraťte mi sny a vemte si zpět realitu!
    Protože realita pomíjí. Tak děsně moc pomíjí.
    Achjo.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejhorší střety jsou z návratu z dovolené zpět do práce a zpět do normálního života. Často je lepší jenom snít, protože když se sny splní, nejsou takové, jakými se zdály být.

    OdpovědětVymazat
  3. To mi připomnělo staré dobré:
    Lidé, spěte!
    Neb když spíte, neblbnete.Moc je mi líto ztráty iluzí, ale ty nás bohužel v životě potkávají. Na víly a pohádky nemusíš věřit, ale nech si je v záloze. Občas drží nad vodou...

    OdpovědětVymazat