úterý 9. října 2012

Život studentský, život veselý

Utekla mi trepka zpod mikroskopu. Uletěly mi včely. Málem jsem se rozbrečela v menze. Netuším, co jsou to derivace a integrály. A už vůbec ne, proč se zjevují uprostřed přednášky z obecné chemie. (Asi proto, aby se tam jen tak posadily a smály se nám ubožákům, kteří nevíme, co jsou zač.)
Jupí.

Jestli umřu, chtěla bych na hrobě nápis: "Život byl vždycky dar nad mé síly, kdykoliv jsem byl sám."
(Citace z Hrubína, jo jo... Kdo máte důvod být "k zbláznění živý"? Kdo, řekněte, kdo?)
A na pohřbu bych prosila zahrát tohle Kyrie:

3 komentáře:

  1. Zlato, ty máš náladu.
    Pořádně depresivní.
    Deriváty, to ani snad nevím, co je (už je to dlouho, co jsem ze školy) a integrály mě strašily ještě deset let po maturitě...

    OdpovědětVymazat
  2. A já mám důvod být živě k zbláznění!
    Nejsi sama. Je tam stovka jiných lidí, kteří jsou sami s tebou. A kromě toho, ty máš přátele, kteří tě jistí zezadu.
    Kdyby bylo hodně zle, napiš. I kdyby bylo jen trochu zle, napiš. Prostě napiš, ať bude co bude, i když třeba nebude nic. Myslím na tebe, ty to zvládneš.

    OdpovědětVymazat