neděle 12. února 2012

Vítejte zpět ve světě nezadaných!

Wer hat die Welt auf den Kopf gestellt?!
Nichts geahnt
Und nichts geplant.
Überrannt und die Gefahr nicht erkannt.


Doch du kannst nicht alles haben...

Ja, natürlich.

Ale byla to trošku šlupa.
Pád z nejmíň dvou tisíc nadmořských metrů až na hladinu oceánu. Solidní placák.
Odjížděla jsem šťastná, snad poprvé v životě, a vrátila jsem se s tělem i srdcem promrzlým skrz naskrz.
Pak jedna bezesná noc a hrnek černého čaje v devět hodin ráno.
Skoro tak černého jako moje duše.
Téma týdne - tma jako v pytli. Jak paradoxní, že?
Uf.
Musím ty novinky nějak strávit.
Šerá rokle.

I když musím projít temným údolím,
jdu s důvěrou,
vím, že zase postavíš mě pevně
na své skále...

Kéž by.
Světlo nikde.

9 komentářů:

  1. Dobře napsaný, alespoň je to jiný než istatní články na   "téma týdne".

    OdpovědětVymazat
  2. Smutný, ale na druhou stranu mě to potěšilo, že někdo zná Wise Guys. I když tahle písnička mi k tomu asi úplně nesedí...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, blíží se Valentýn a proto zahajuji soutež o nejhezčí páreček jestli máš zájem navštiv tuto stránku
    http://i-like-you-and-ice-cream.blog.cz/1202/valentynska-soutez

    OdpovědětVymazat
  4. No, Klaudií, ty mě chceš snad zabít! Kdyby sis aspoň přečetla nadpis článku, že... Ale stejně je to legrační.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný textík, neobyčejný.
    Krásně jsi zpracovala téma týdne, po pravdě, mě osobně na tmu jako v pytli vůbec nic nenapadalo.
    Ale zase - byla to svým způsobem vysoko nastavená laťka, protože to téma bylo přímo nelehké.
    Krásný článek! Pět hvězdiček!

    OdpovědětVymazat
  6. Páni! Tak to je hustý! Wie kann es sein je první písnička, kterou jsem kdy od Wise Guys slyšela! (Před dvěmi lety jsem byla na rok na výměnném pobytu v Německu a zpívala jsem ve sboru - díky tomu jsem se o Wise Guys dozvěděla). A na koncertě jsem taky jednou byla - loni v Drážďanech. Já osobně mám asi nejradši Radio. :) A to se Sprachdiplomem je skvělé ;) Já se teprve chystám na C1, ale se školou to moc nestíhám :/

    OdpovědětVymazat
  7. Náhody se občas stávají :) Ano jsem její sestra :D

    OdpovědětVymazat