pondělí 1. června 2015

Chemolitotrofní škeble

A/N: Sledujte v přímém přenosu nástup šílenství. Nezmeškejte tuto jedinečnou příležitost!
(Bude opět průběžně aktualizováno.)


Pondělí
Své city odlévám
do předem připravených forem
To aby mi nekazily
zajímavý článek
Mám zasádrované plíce
Možná proto
se nemohu nadechnout
Či je to snad dlaha
na zlomené srdce?

Úterý
Snad jsi jen prohrál
svá ostrovní území
v boji s CpG-methyltransferasou
Zazdíváš se tichem
A já mám strach
že jsou umlčeny
i naše esenciální geny


Středa
Hroutím se před skříní s oblečením
Už chápu
proč některé dívky po rozchodu
obměňují svůj šatník
"Pokud vaše svršky
vzbuzují nežádoucí reakce,
je na čase je zlikvidovat
a pořídit si nové."

Tuto strategii doporučuje
10 z 10 afrických Trypanosom


Čtvrtek
Molekula DNA se podobá
neuvařené špagetě
 
WC párování je vždy
v B konformaci
a v gelu se odehrává
plazení bez napínání
či plazení s napínáním
Ještě to bude napínavé


Pátek
Oponent mi vytkl
že se snažím 
být spíš spisovatelem než vědcem
Vlastně se cítím
polichocena

Sobota
Pálí mě oči
od slz
Když se říká: "Neodcházej!"
bývá už zpravidla
pozdě

Neděle
"Karamel je cukr
co se už neuzdraví."

To bude jediná má znalost
o metabolismu sacharidů
Jak se mám učit o sladkých látkách
když je mi slano až běda?


Žádné komentáře:

Okomentovat