čtvrtek 12. dubna 2012

(Téměř) Lešanská pouť 1933 (+79)

Téma: Danajský dar
Fandom: Romance pro křídlovku, Ze života

Život byl vždycky
dar nad mé síly, kdykoliv jsem byl sám.

Osoby:
Muž. Obláček cigaretového dýmu
se mu vtiskl do aury - kamkoli se pohne,
visí to bouřkové mračno nad ním.

Žena. Prázdný pohled svědčí
o prázdnotě duše a nenaplněnosti
života.

Já. Dýchám srdcem. A kouř
mi poškozuje plíce.

Lešany - 6 km hlásá rozcestník
a autobus už nemůže uvézt ten těžký náklad.
"Chtěls mi to zatajit?"
"Já?"
"Kdo jiný?!"
Unavený vzhled obou
jen podtrhuje teatrálnost jejich gest.
Láska chybí. Snad v noci vášeň
zakryje tu nenávist.

Láska je dar nad lidské síly.

I kdybys nás, Bože, varoval,
stejně bychom ho požadovali.

A/N: Drabble vytvořené v rámci DMD na www.sosaci.net/dmd .

Žádné komentáře:

Okomentovat