úterý 10. dubna 2012

Credo quia absurdum

Včera
(Téměř) Lešanská pouť 1933 ( +79)
Jednou uspořádám výlet do Posázaví pro všechny milovníky Hrubínovy Romance pro křídlovku. Tak.

Dneska
O čem jsem se opět přesvědčila:
1. Že je život absurdní.
2. Že důležité objevy vznikají náhodou.
3. Jak moc je pravdivá věta: "Vždycky, když si myslíte, že už vám definitivně přeskočilo, mýlíte se. Bude ještě mnohem hůř."

Co mě naštvalo:
1. Že nebyla filosofie.
2. Že pořadatelé literárních soutěží nedodržují termíny.
3. Ironie osudu.

Co mě potěšilo:
1. Primán, který volá "Čáááu!", pokaždé, když mě vidí a vždycky chce, abychom si plácli.
2. Cikán, který hrál v tramvaji na harmoniku.
3. Setkání v knihovně.
4. Že jsem našla první letošní čtyřlístek.

Sečteno, podtrženo: Klady převažují nad zápory.
(Víš, když se Ti člověk podívá do očí, má pocit, že se topí v čokoládě.)

2 komentáře: