sobota 21. dubna 2012

O kaprolachtanech a jiných radostech

Dnešek jsem strávila zaseklá někde mezi krasovými jevy, žluknutím másla a adicí vody na ethylen. Den nějak rychle utekl a já jsem zjistila, že toho z chemie neumím o nic víc než ráno, ač jsem celé odpoledne seděla s nosem v maturitních otázkách.

Jediným výsledkem toho jsou chemické halucinace. Když jsem na stole uviděla cedulku s receptem na velikonočního beránka, kde byla připsaná poznámka: "Do formy dát dvě várky", z prvních třech slov se mi v mozku záhadným způsobem vytvořilo "diformhydrát", a místo toho, abych si řekla: "To je nějaká hloupost, proč by to někdo psal na cedulku?" jsem začala přemýšlet, že to nejspíš bude nějaký derivát od methanu. Taková látka určitě neexistuje, ale je to důkaz toho, že se mi z myšlenek stává jakýsi chemický guláš. A to prosím po jednom dni učení.

Možná to bude tím, že mě kousnul nebezpečný tvor kaprolachtan.

1 komentář:

  1. A to se těš, jak bude vypadat každé zkouškové na VŠ. To teprve budou představy! :-D

    OdpovědětVymazat