pátek 30. března 2012

Psáno do tabulky prvků

A/N: Matematiku střídá chemie... Ostatně, už bylo na čase. Maturita je za rohem.

Vodík
I kdybys utekl na kraj světa,
i kdybys nekonečněkrát vyslovil
Nenávidím tě!,
nás dva nikdy nerozdělíš.

Naše duše jsou propletené tak,
že nerozpoznáš jednu od druhé,
obsažené v sobě navzájem,
spojené pevným poutem života a smrti.

Jsi navždy můj.
Jsem navždy tvá.
Tvá živá a mrtvá

Voda.


Kyslík
Ztraceni v davu
svázáni řetězy archetypů
bezmocní
jako těla na pitevně
s úzkostí
vdechujeme lásku
když nevyřčeným
chvěje se

vzduch.


Helium
Přijela pouť.
A slunce pohladilo
tu pestrobarevnou nádheru
svými paprsky.
Darovals mi papírovou růži.

Smál ses,
když mi šňůrka od balónku
proklouzla mezi prsty.
Nepodařilo se mi jej zachytit.
Pouť odjela.

A růži ze střelnice
zničila dešťová přeháňka
ostrých slov.
Balónek uletěl.

2 komentáře:

  1. Jo, přezdívka je may fowl. Tyjo to byla včera euforie! Tak jsem na nás zvědavá :)
    Jupííííí!

    OdpovědětVymazat
  2. Tabulka prvků je božská!
    Nemám slov a pět hvězdiček k tomu.
    Fantastické.

    OdpovědětVymazat