sobota 10. května 2014

Číslo šest

Fandom: Utajený
Téma: Biografie

Jsem potomkem hvězdy staré téměř jako sám čas.

Většinu života jsem strávil létáním po různých částech vesmíru. Někdy jsem putoval ve společnosti bratrů a sester, jindy byly mé cesty osamělé.
Až jednou jsem přistál na Zemi, planetě odlišné ode všech, co jsem kdy viděl. Dlouho jsem v podobě kamene nezúčastněně pozoroval okolí, než jsem dostal chuť trochu si zaplavat. Chviličku jsem byl součástí buněk rýže seté a pak profrčel metabolismem metanogenní bakterie. Nakonec jsem se usadil v neuronu jednoho člověka. Zaslechl jsem ho tvrdit, že mám atomové číslo šest.
Konečně vím, kdo jsem.

 Třeba se stanu diamantem, až budu velký.

Fandom: Věda ve sto slovech
Drabble vzniklo v rámci DMD na www.sosaci.net/dmd

Žádné komentáře:

Okomentovat