středa 5. června 2013

Nemáš slov, patrně všechna patří jiným

A/N: Opět bude průběžně aktualizováno.

Pondělí
Stověžaté matičce je zase jednou ouvej
a i jiným
- někde už na polích chytají kapry.
Kytky jdou stranou.
Bobřík botanický
je velmi smutný.
Také má rád vodu, jen ne v takovém množství.

Úterý
Zíráním na zprávy nikomu nepomohu.
Zíráním na facebook taky ne.
Tam stejně tvrdí, že povodně nejsou to,
co by nás teď mělo nejvíc trápit.
A přesto jenom zírám.
Na televizi.
Do počítače.
Do stropu.
Kombinace nutnosti něco udělat a nicnedělání
způsobila naprostou paralýzu.
Některé látky se prostě dohromady nesnesou.

Středa
Už chápu, jak se cítil Noe,
když po čtyřiceti dnech vysvitlo slunce.
A přesto mi v hlavě nelétají bílé holubice,
ale černí netopýři.
Chtěla bych jednou jedinkrát
udělat správnou věc.
(Když zadáte do googlu heslo
"jak se naučit pomáhat",
objevíte pouze články o výchově dětí.
Asi už je tedy pozdě.)

Čtvrtek
Začínám se sama sobě
vymykat z rukou.
Spustila se ve mně řetězová reakce,
která nejde zastavit.
Za chvíli to už ani nebudu já.
Ale pan Schrödinger je jako kvantová fyzika.
A vždycky bude.

Pátek
Iontová vazba je jako Robin Hood,
kovalentní zase jako zidealizovaný komunismus.
Homosalát není žádná urážka
a i takový kaprolachtan dovede být užitečný.
Ohrwurme, nech mě!
Slibuju, že už ten klavírní koncert
nebudu poslouchat,
nebudu,
ne-budu,
ne-
budu.
Budu.
Je totiž jako kafe.
Tomu taky přicházíte na chuť postupně.

Sobota a neděle
Chemie na mě číhá za rohem
a alkoholy jsou podezřele v centru dění.
Tohle není žádná hra.
Toto je plán válečného tažení.

6 komentářů:

  1. Chceš pomáhat? Pojď do Laty! Tu zvládám i já :) Ale jít pomáhat vyklízet knihovnu jsem nedokázala, na to jsem byla sobecky líná a učila se radši na přijímačky... (Ne že bych se něco naučila, haha.)

    OdpovědětVymazat
  2. Nenalézám slova, která by dostatečně věrně vyjádřila mé nadšení z faktu, že už nemám - a NIKDY mít nebudu - chemii! A to jsem ji na základce měl vyloženě rád.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Chemie přeci není zas tak strašná... Sice se občas umí tvářit jako zlá čarodějnice, v jádru je to však celkem milá tetička. Ale je zajímavé, že ať už si člověk zapíše jakkoliv úžasný předmět, před zkouškou ho vždycky začne nenávidět. Ale protože já jsem zkoušku z organiky včera úspěšně zdolala, jsem teď s chemií zase na nějakou dobu zadobře :). Jinak tahle fotka ja jen malou částí z mého úžasného plánku (ten má velikost A3) a taky tam nejsou všechny reakce, něco se mi tam prostě nepodařilo vměstnat...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Plánek je fajn, připomněl mi art brut. Přidejte barvy a směle s ním do galerie!
    Já Vám nevím, ona ta chemie má to nejhorší ze všech předmětů. Musíte se ji učit a ještě se po Vás chce, abyste odvozovala, to už je na mě moc. A gratuluji ke složené zkoušce.
    Mám v plánu si zapsat žonglování, tak doufám, že se mi taky nezhnusí.

    OdpovědětVymazat
  5. Á, tyhle plánky znám... Jen ne u sebe a ne z chemie. Díky ti, L., za tvoje čmárání o občanském zákoníku! :-D
    Jinak zase skvěle popsaný týden. Ono popravdě nebylo moc jak pomáhat, pokud člověk nebyl přímo v centru dění...

    OdpovědětVymazat
  6. To determine internal swelling is difficult enough, therefore, consequently, they influence the body for a long time, which threatens the normal fetus. Fluids are dangerous because they break blood circulation. Such situation leads to worsening feeding and the breath baby, formed hypoxia.
    Fighting such a pathology should be done with the help of correction feeding and special exercises so that fluid does not stay tissues. If the woman is resting, then under the feet preferably put a cushion or pillow to improve the blood circulation of tired legs. Do not long time to sit or stand, as this leads to stagnation in the body. It is recommended that the knee-elbow position several times a day in order to increase blood flow.
    <a href=http://pregnancyplus.info/what-causes-swollen-feet-after-giving-birth>swollen feet after giving birth</a>

    OdpovědětVymazat