pátek 2. srpna 2013

Šach mat

Potkala jsem Rory Gilmorovou. Úplně přesnou, jen s ostříhanými vlasy.
Ron Weasley zase nosí kostkované košile, vylévá kakao do kanálu a mluví nizozemsky.
Tomáš Klus sedává na zdi kousek od kostela, nikoli kousek od domu jakési slečny.
Drew Barrymore mluví příliš nahlas a nepomáhá ostatním tak, jak by se na první pohled zdálo.
Joker se směje na kolemjdoucí zpoza nedojedené bramborové kaše.
A dva mladíci se drží za ruce. Než je zmerčí Užovka.

S návratem domů padne na člověka strašlivá tíže. Je to totéž, jako se ráno probudit a zjistit, že je všechno navlas stejné, jako když jste večer usnuli.


A/N: May, to máš za toho Leoparda v Želetavě. Toho jsem taky až doteď nepochopila.

2 komentáře:

  1. Pfff,já si vystačím s posledním odstavcem :D (Ale když budeš hodná, třeba přežiješ pár Sherlocků, Leoparda ti vysvětlím! ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj blog jsem už pěkně dlouho zanedbávala, v posledních měsících mám dojem, že taktak stíhám navštívit ty nejčastější. Moc se mi líbí tvůj kočičí dizajn, mám dojem, že předtím to tu bylo poněkud černé?
    Gilmorovic taky můžu, to je fakt příjemnej seriálek pro letní i zimní večery. Tomáš Klus zpívá dobře a má chytlavé texty. Ron Weasley? Neznám, kdo to je? (legrace, samozřejmě že vím) :-)
    Pěkná písnička.

    OdpovědětVymazat