úterý 20. listopadu 2012

Stonohy, stonožky a stonoženky

Potřebovala bych:
1. Aby papírové labutě nekončily v půllitrech od piva.
2. Aby se v nedělních oznámeních nevyskytovala slova jako "společenský" a "večer".
3. Abych se ve Vídni ze žalu neopila svařákem.
4. Sehnat nejméně tři vkusné jednobarevné polštáře.
5. Aby se mi podařilo koupit plnící pero, které se během jediné tříhodinové přednášky a) nemusí desetkrát doplňovat, b) nerozpadne se a c) nerozskřípe se.
6. Aby globální oteplování bylo pouze vymyšleným jevem.
7. Pochopit, jak se dá uvěřit v Boha na základě druhé věty termodynamiky. (Ačkoliv tvrzení, že teplo nemůže samovolně přecházet z tělesa studenějšího na teplejší, zní celkem logicky, v podstatě dokazuje, že předchozí přání z tohoto seznamu zůstane pouze přáním - neboť v přítomnosti těles teplejších všechna studená tělesa zteplají, alespoň částečně. Navíc mi to pořád nepřijde jako důkaz Boží existence.)
8. Abych nebyla pořád nucená okolnostmi k bludnému holanďanování.
9. Aby se Bílá laň třikrát v lásce nezklamala.
10. Abych měla komu říct: Jediné, co potřebuji, jsi Ty.

"Víš, co se stane, když člověku zabráníš dělat to, co umí nejlépe? Normálně se z toho zblázní."
Netuším, jestli je psaní zrovna tou věcí, kterou umím nejlíp - ale zabraňte mi psát... a já se zblázním. Spolehlivě.
Takže...
11. Nikdy nepřestat psát.

4 komentáře:

  1. Tak tohle je zatím nejlepší seznam na TT. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto ma pobavilo a jo, také pero, ktoré sa po hodine nerozpadne ani nevypíše, to potrebujem! :D

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Aby byly blogy plné článků tohoto rázu.

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně jsem se zamotala do bodu č. 7. To, že studené nemůže samovolně předat teplo teplejšímu, mi nepřipadá nijak v rozporu s tím, že v přítomnosti těles teplejších všechna studená tělesa alespoň částečně zteplají. A Pánbu mi do toho už vůbec nezapadá :D
    Kromě toho jsem zmatená i na milenovité rovině. Radši netrav tolik času s jistým varhaníkem!!! :D Anebo jsi tím znovu narážela na nesundatelnost fialových brýlí?
    To mi připomíná, že jsem se přistihla, že čím dál víc nehorázně slashuju. Všecky. Vždycky. Všude. Postavy v muzikálu Vlasy. Spolužáky. Dokonce i našeho nervózního učitele náboženství, co se klátí před tabulí sem a tam v ušmudlaném a cinkajícím dominikánském rouchu, s Domínkem. Možná se z toho vyvine obsedantně-kompulzivní porucha.
    Omlouvám se, trochu od věci, tenhle můj komentář. Koukej psát!!! Fandím Ti.
    Co se mě týče, jdu Ti napsat esejku. Pokusím se být stručná :D

    OdpovědětVymazat