sobota 7. ledna 2012

Oktavánské radosti a starosti

(Podobnost nadpisu článku a předmětu jistého e-mailu čistě náhodná…)
Právě si vesele sepisuji laboratorní protokol na chemický seminář a lehce se usmívám tomu, jak jsem se pokoušela sama stanovit teplotu tání naftalenu. (Kdybych zahřívala přesně podle návodu, tedy jeden stupeň za minutu, strávila bych tam ještě hodinu a půl navíc, jak jsem si spočítala. Už takhle jsem skončila těsně před zvoněním. A taky jsem se málem přiotrávila - nejen naftalenem, ale i plynem, protože mi neustále zhasínal kahan…)
Jsem teď docela v jednom kole. Vím, že bych se měla připravovat na německý jazykový diplom - ústní zkouška už docela klepe na dveře - ale nějak jsem se k tomu zatím nepřinutila.
Raději se zabývám maturitním plesem, který se taky docela blíží. Šaty už mám sehnané, tmavě modré, trošku princeznovské. A šperky vymyšleně, jen je vyrobit…
To, že mě taky někdy čeká maturita a zkoušky na vysokou, se mi pořád ještě úspěšně daří vytěsnit jinými, ne tak nepřátelskými myšlenkami. Jen doufám, že se tyhle nepříjemné myšlenky časem už takhle rychle odbývat nenechají… Jinak by to taky nemuselo dopadnout zrovna nejlíp.

2 komentáře:

  1. Budeš si vyrábět šperky?
    To vypadá originálně. Budou fotky? Ráda bych viděla i šatičky, i šperky, a taky tebe v nich nazdobenou... přípravy na ples jsou skvělé, lepší než příprava na maturitu! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

    OdpovědětVymazat